Lőre, előre!

Lőre.blog.hu ->Hírek, VPOP, fekete munka, ital, foci, nőügyek, Csernyánszky Géza, Luca Brasi. Egy kulturális és szellemi műhely a világhálón. Művelődj velünk Te is együtt!

Friss topikok

Linkblog

Felháborító! Bezárt az Aqua! FRISSÍTVE: Tóró visszatér, Csucsi az új csapos???

2010.11.12. 11:45 Lasziló

2009.08.10. 16:08

Az Aqua a végét járja. Té ma pénzt szállított volna a Gizikének meg nekem 10:10 perckor. De csak én jelentem meg a helyszínen. Az ajtó bezárva, az ital lap letörölve, a pénztárgép sehol, + a hűtő is tök üres volt! Ja és feltűnően nagy rend volt benn még így üvegen keresztül is. Szóval sajnos „drága” törzshelyünknek lehet hogy vége. :(
Bár fenn tartom a lehetőségét, hogy csak átalakítás miatt lett kipakolva vagy valami ilyesmi vagy csak rosszul láttam.
 
 
Délutáni UPDATE :
Gizike összepakolt és elment. A Csucsival a saját szemünkkel láttuk hogy teljesen kiürített mindent és lelépett. Köszönés és
minden nélkül! Mi azért a Babina család segítségével bejutottunk.
Gizike az akcióját nem beszélte meg sem velünk, és nem szólt az Aqua borozó tulajdonosának sem! A kulcsut a könyvelőirodában hagyta. Szóval most aug 24ig biztos zárva lesz a hely.
 
+ Update: Szerintem igy a tartozások is elévültek. NEM???
Kinyit a kocsma 24-én?
meg nem erősített információk (olasz lapértesülések) szerint Tóró kinyit 24-én!!! Állítólag felvesz valakit részmunkaidőben. Nati felajánlotta, hogy vegyük ki, tehát alábbi kérdés súlya felerősödik. A Csucsi, a szavazás vezetője, aki már elitta máját -tehát nem ihat-  kivenné a kocsmát, ideális csapossá vált+ Roverrel jár. Csak pénze nincs.
A BLOGVEZETŐ FELTÁMADT
 ÉS SZAVAZÁST INDÍTOTT: 

Szólj hozzá!

Címkék: ital aqua borozó lőre

A bejegyzés trackback címe:

https://lore.blog.hu/api/trackback/id/tr212444139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása