Lőre, előre!

Lőre.blog.hu ->Hírek, VPOP, fekete munka, ital, foci, nőügyek, Csernyánszky Géza, Luca Brasi. Egy kulturális és szellemi műhely a világhálón. Művelődj velünk Te is együtt!

Friss topikok

Linkblog

GYőőzeleem

2010.11.12. 11:46 Lasziló

2009.08.17. 20:50

Én I. Lord Lasziló (Drága Blogger - a blog.hu szerint) a Lőre blog alvezére de vannak, akik csak Lúciusként ismernek, kitartó harcomnak hála ma leigáztam az egyik kizsákmányoló diákmunka hálózatot. Megtörtem kitartó ellenállásukat és ma munkát ajánlottak (ők!!). Telefonon könyörögtek nekem, hogy vállaljam el a megbízást, mert csak bennem bíznak (hahaha) és én vagyok az egyetlen reményük.
Rövid alkudozás után megkegyelmeztem nekik, félretettem nemesi rangomat, véremet +
minden mást és indultam a DIEGOba trógerolni.
Jó volt… Jó’ elfáradtam. :)

Holnap megint kezdődik minden előröl!

Szólj hozzá!

Címkék: munka tróger lőreelőre

A bejegyzés trackback címe:

https://lore.blog.hu/api/trackback/id/tr32444141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása