Lőre, előre!

Lőre.blog.hu ->Hírek, VPOP, fekete munka, ital, foci, nőügyek, Csernyánszky Géza, Luca Brasi. Egy kulturális és szellemi műhely a világhálón. Művelődj velünk Te is együtt!

Friss topikok

Linkblog

In memorian

2010.11.12. 12:02 Lasziló

2009.10.04. 14:00 írta: Téé (exblogvezető)

Én is voltam az Aqua üzletházban. Levente már át is állt, a Café Pellében kávézik. A Gössernek két vendége volt: Anett és Norbi. A borozónak annyi...Nyílván a Tórónak az a legrosszabb, ha üresen áll. Nézzük még milyen bevételektől esik el a Babina-klán.
A Szebényit a Csalogányban láttam cefrézni. Talán arra felé költözött? Nem tudom. A Papa valószínűleg végleg Bicsérdre települt és Coca-Colás pólóban és Sport papucsban lőrézget a Szeretet presszóban. A Bobi meg az Európa téren vedel vadul Lászilovammal.
A Palotást szeretném emlékeztetni, hogy az osztályfoci döntőjén öngólt fejelt!
 
Magamról csak jót tudok írni, nehéz is lenne rosszat. A rám jellemző kreativitással elegyedő intelligenciával élem tisztességes mindennapjaimat. És az említett meccsen ÉN lőttem be a mindent eldöntő büntetőt, mert a Palotás kapitális hibája után 1-1 lett a meccs vége, és a hosszabítás nem hozott gólt. Csodálatos fiatalember vagyok!

Szólj hozzá!

Címkék: in anál aqua akva memorian

A bejegyzés trackback címe:

https://lore.blog.hu/api/trackback/id/tr592444203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása