Lőre, előre!

Lőre.blog.hu ->Hírek, VPOP, fekete munka, ital, foci, nőügyek, Csernyánszky Géza, Luca Brasi. Egy kulturális és szellemi műhely a világhálón. Művelődj velünk Te is együtt!

Friss topikok

Linkblog

Az utolsó bejegyzés (The last post): Mélyinterjú a Blogvezetővel 18+

2011.01.12. 11:56 Lasziló

2010.06.09. 14:36 írta: Téé (exblogvezető)

A Néphazugság készített mélyinterjút a Blogvezetővel, aki csak eltorzított hangon és eltakart arccal vállalta az egyébként csakis és kizárólag írásban megjelenő interjút, amelyet most vágatlanul közlünk. Figyelem! Szókimondó szövegek, a keménykötésű fenegyerek kendőzetlenül vall a blogról és annak filozófiai hátteréről, illetve az oldalt körülvevő botrányokról.
 
 
A képet töröltük (aki az exblogvezető mocskos dolgaira kiváncsi, az írjon egy emalit mert minden kép és videó megtalálható az archivumban)

Hogy lett Önből Blogvezető?

Demokratikus úton. Ketten szavaztunk, a végeredmény egy-egy lett, majd vétójogommal élve magamat tartottam a legalkalmasabbnak erre a posztra.  

Hogyan indult a blog?
Mint
minden normális blog: regisztráció útján.  

Úgy értettem, mi volt a céljuk az oldal elindításával.

Ja, hát munkahelyet kerestünk... Én speciel az összes munkahelyemen megbuktam. Mindenhonnan elhúztam rövid időn belül a csíkot, mert nem bírtam a sok idiótát elviselni, de az e-ontól a főnökasszony rúgott ki egy hónap után, mert elégedetlen volt a teljesítményemmel.

Nyílván utólag máshogy értékeli korábbi főnökével való viszonyát…
Hát hogyne, utólag megbántam, hogy nem rúgtam szájba a faszszopó ribancot, és nem ugráltam páros lábbal a mellkasán a Marseilles-t énekelve.

És mire költötte megkeresett pénzét?
Italra.

Csak italra?!
Volt hogy vettem cigarettát is…   

Térjünk vissza a blogra. Mi a véleménye a lore.blog.hu-t ért kritikákról?
Az, hogy akinek nem tetszik, az kapja be a faszomat, és húzza le magát a WC-n.

Kemény szavak. Nem félt, hogy megsért írásaival valakiket?
Nem érdekelnek az érzéseik.

Gyakran nőket is sértegetett. Mi a véleménye a feminizmusról?

Ennél a pontnál csak Pityinger László művész urat tudom idézni:  „Ha nem tetszik valami, mehet az egyenjogúság… Kegyetlen módon pofán baszom őket, mint szódás a lovát, úgy verem a nőket…”
 
Sokan rasszistának tartják.
Csak az ital érdekel.

Mivel fog foglalkozni most, hogy megszűnik a blog?

Zacskóból fogok olcsó viszkit vedelni.

Kezdődik a foci VB. Mi a véleménye a hazánkat is körülvevő vébé lázról?
Az, hogy a sok kis korlátolt faszkalap, aki Argentína, Brazília, stb. mezben ugrál a TV előtt, keressen egy ásót, egy felázott talajrészt, ásson jó mélyre és temesse be magát a picsába.

Ön kinek fog szurkolni a VB-n?

Kurva anyádnak!

Köszönjük az interjút!

VÉGE

Szólj hozzá!

Címkék: bejegyzés utolsó mélyinterjú lőre téé

A bejegyzés trackback címe:

https://lore.blog.hu/api/trackback/id/tr162578554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása